Blog

Pihentető éjszakákra vágyik? Találjon rá a természetes és hatékony megoldásra!

2022.09.15.

A mindennapi rohanás, a tempós életmód és a felfokozott idegi megterhelés miatt általánossá vált, hogy egyre feszültebbnek érezzük magunkat. Ön is megtapasztalta, hogy elméje gyakran még lefekvés után is pörög, és egyre nehezebben alszik el? Sajnos nincs egyedül: az órákon át tartó hánykolódás, az álmatlanság, a furcsa álmok és a kavargó gondolatok olyan érzést kelthetnek, mintha a testünk összeesküdött volna ellenünk. De van rá hatékony megoldás!

Néhány könnyen megoldható, új szokások beiktatásával sokat tehetünk azért, hogy este könnyen rá tudjunk hangolódni a pihenésre és kikapcsolódásra. Íme néhány jó tanács!

Napközben élvezze a természetes fényt és a friss levegőt: legyen szó egy sétáról a szabadban, vagy akár csak ha kitárja az ablakokat, már ez is segíthet, hogy nyugodtabbnak és pozitívabbnak érezhesse magát. Szánjon időt a „lassú” légzés gyakorlására: négy másodpercen át az orrán keresztül szívja be, négy másodpercen át pedig a száján keresztül fújja ki a levegőt. Ezzel a technikával a legegyszerűbb módon tudja szervezetét nyugodt állapotba segíteni.

Kapcsolja ki számítógépét és egyéb eszközeit legalább egy órával lefekvés előtt. A képernyők által kibocsátott kék fény megzavarhatja a test belső óráját, a műsorok pedig növelhetik a stressz szintjét. Ehelyett próbáljon meg elalvás előtt könyvet olvasni, illatos fürdőt venni vagy meditációs zenét hallgatni. Lefekvés előtt jegyezze fel aggodalmait, figyelje meg negatív gondolatait és érzéseit – majd engedje el őket. A kiegyensúlyozott és elégedett hozzáállás és gondolkodásmód elősegítése érdekében írjon le három dolgot is a nap végén, amit pozitívként élt meg aznap. Érzéseinket úgy is szabályozhatjuk, ha jobban odafigyelünk a kellemes tapasztalatokra, tudatosítjuk őket és nem aggódunk amiatt, hogy véget fognak érni. A kellemes hangulatra törekvés olyan erőforrásként működik, amely segít, hogy egy negatívnak értékelt helyzetben védekező álláspontunkból kimozduljunk és az információkban elmélyedve abból tanulhassunk.

Vezesse le a napot egy masszázzsal: a napjainkban már széles választékban igénybe vehető masszázs szolgáltatások nemcsak a pihentető alváshoz járulnak hozzá, hanem elősegítik a relaxációt akár általános stressz, akár valamilyen testi probléma okozza azt. A rendszeresen beiktatott testmasszázs pedig több szinten támogathatja egészségünket: erősíti az immunrendszert, beindítja a szervezet öngyógyító képességét és kedvező hatással van a vérkeringésre, az emésztésre, a nyirokrendszer működésére, valamint a salakanyagok eltávolítására.

Nézzük a masszázs további előnyeit:

Ellensúlyozhatja a sok üléssel járó gerincproblémákat

Sokunk küzd valamilyen testtartási problémával, amely általában a vállon és a nyakon jelentkezik, de súlyosabb formában fájdalomként vagy gyengeségként jelentkezik a deréktájban és a farizomban is, amelyet a hosszan tartó ülés okoz. Figyelembe véve a masszázs terápiájának előnyeit, szerencsére a masszázs ellensúlyozhatja az ülés okozta egyensúlyhiányt.

Mozgásszervi panaszok esetén a gyógymasszőr az orvossal (pl. reumatológus) együttműködve dolgozik, a diagnózisnak megfelelően masszíroz, gyógyító, rehabilitáló céllal, amikor a tünetek csökkentése, megszűntetése mellett azok mozgásszervi okait is felkeresi és kezeli.

Sportolóknak is ajánlott!

A masszázs rendkívül hasznos minden amatőr és profi sportolónak, mert a rendszeres kezelés növelheti a test rugalmasságát és állóképességét, javíthatja a teljesítményt és segíthet megelőzni a sérülések előfordulását, illetve támogatja a sérülés utáni rehabilitációt.

Csökkenti a szorongást és a feszültséget

Az emberi érintés biztonságos, barátságos és professzionális környezetben hihetetlenül terápiás és pihentető lehet. Egy nehéz nap utáni masszázs segíti a szervezetet, hogy kiengedje az izmokban tárolt stresszt, ezáltal nyugodtabbak és boldogabbak legyünk. Különböző betegségek esetén is kifejezetten segít az érzelmi megküzdésben, mert a betegek kevésbé érzik magukat depressziósnak és dühösnek.

Enyhíti a fejfájást

A masszázs csökkenti a fejfájás gyakoriságát és súlyosságát. Már egyetlen terápiás kezelés hatással lehet a krónikus fejfájásban szenvedő betegek esetében is.

Rendelőnkben elérhető masszázs szolgáltatásaink már nem csak 55 perces, hanem 25 perces időtartamban is igénybe vehetők az alábbi régiók szerint:

  • nyak masszázs
  • váll masszázs
  • hát masszázs
  • láb masszázs
  • talp masszázs

Próbálja ki sokoldalú masszázs szolgáltatásainkat, hogy egész nap a topon legyen és mindig frissen és kipihenten ébredjen! Várjuk szeretettel szentendrei rendelőnkben!

Vissza a bloghoz

Szolgáltatásunk

Gyógymasszázs

A gyógymasszázs mindig a panaszok állapotfelmérésével kezdődik, majd ez alapján a különböző technikákat személyre szabottan alkalmazzuk. Ilyenkor a svéd masszázs, dinamikus manuálterápia, akupresszúra, triggerpont kezelés, gerinckorrekciós kezelés elemeit szükség szerint alkalmazzuk, melyet további technikákkal, módszerekkel egészítünk ki.

Részletek
Szarkalábak – mit tehetünk a ráncok késleltetéséért?

Az idő előrehaladtával bőrünk egyre érzékenyebbé válik és ráncosodni kezd. Bár ez a folyamat normális velejárója az idősödésnek, egyénenként más ütemben tapasztaljuk meg negatív hatásait. A szem a lélek tükre és általában a szemünk és a szem ráncai az elsők, amelyek árulkodnak valódi életkorunkról.

 

Kisbabát vár? Próbálja ki a kismama tornát!

A várandósság nagyon fontos időszak egy nő életében, ami együtt jár a hullámzó közérzettel és érzelmekkel, illetve a különféle testi és lelki változásokkal. Ezért nagyon fontos az elővigyázatosság, de érdemes arra is figyelni, hogy az öngondoskodás ne csapjon át káros tétlenségbe.